خبرهای داغ:
جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت در محمدیه

اجرای یکهزار میلیارد تومان پروژه عمرانی در محمدیه طی دو سال اخیر 

اجرای یکهزار میلیارد تومان پروژه عمرانی در محمدیه طی دو سال اخیر 
بخشدار محمدیه گفت: در دوسال گذشته از فعالیت دولت سیزدهم، حدود یکهزار میلیارد تومان پروژه عمرانی در بخش محمدیه اجرا شده که بیشترین پروژه ها توسط شهرداری محمدیه بوده است
کد خبر: ۹۵۳۵۴۶۵
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰

 

قزوین_ به گزارش بسیج، جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت به ریاست محسن آخوندی بخشدار محمدیه در محل سالن جلسات شهید سلیمانی بخشداری برگزار و دستگاه های اداری و شهرداری ها گزارش اقدامات خود در دوسال سپری شده از دولت سیزدهم را ارائه کردند.

در این جلسه که مدیران ادارات بخش، شهرداران محمدیه، شریفیه و بیدستان، فرماندهی کلانتری محمدیه و مهرگان، پلیس راهور محمدیه، رئیس شورای اسلامی محمدیه، برخی اعضای شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران حضور داشتند، آخرین وضعیت اجرای پروژه ها و طرح های عمرانی در شهرها و روستاها بررسی شد.

به گفته بخشدار محمدیه، در دوسال اخیر نزدیک به یکهزار میلیارد تومان پروژه عمرانی در شهرها و روستاهای بخش محمدیه اجرا شده و یا در دست اجراست که بخش عمده آن مربوط به شهرداری محمدیه است.

گفتنی است در هفته دولت پروژه ها و طرح های عمرانی مهم و تأثیر گذار در زندگی مردم در حوزه های عمران شهری و روستایی، طرح های هادی روستایی، آب و فاضلاب، برق، بهداشت و درمان، فرهنگی، کشاورزی و اقتصادی افتتاح و به بهره برداری می رسد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار